Qatar77
Qatar77
Qatar77
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Qatar77

تسويق استثماري عبر الانترنت يسمح بوضع الإعلانات عن الموقع وأرقام الاتصال والروابط الإعلانية والعناوين الاتصال بك موقع متميز بإدارة قطريات من دولة قطر لدعم عملية النمو الاقتصادي العالميqatar_77_@hotmail.coma للاتصال أ دارة الموقع جوال0097466128655

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

بنااااات ماااااااااااركه ارجوكى ساعدينى

كاتب الموضوعرسالة
hebaa

بنااااات ماااااااااااركه ارجوكى ساعدينى Empty
مُساهمةموضوع: بنااااات ماااااااااااركه ارجوكى ساعدينى   بنااااات ماااااااااااركه ارجوكى ساعدينى Empty18/6/2012, 07:03

انا فتاة ابلغ من العمر 27 عام سمراء اللون وحلوة مش وحشة ومن اسرة ميسورة الحال ومستوايا الاجتماعى والثقافى عالى وبلبس كويس جدا ومع ذلك مش بيتقدملى حد خاااااااااااااالص وكل شوية اسمع حد من قرايبنا او معارفنا يقولولى او يقولولو لامى ان فلان كان عايز يتقدم بس سمع من الناس ان مطالبنا وطلباتنا غالية فخاف ومتقدمش وعلى هذا الحال بقالى سنين كل شوية حد عايز يتقدم وبيخاف لحسن مرفضة او نطلب منة طلبات غالية مع ان محصلش اصلا ان حد اتقدملى خالص ووصلنا معاة لمرحله الاتفاق واننا نقول طلباتنا مش عارفة الناس اللى بتوقف حالى او بيجيبو الكلام دة منين او وانا قريبة من ربنا وعلاقتى قوية جدا بية وكل ما زادت ماساتى زدت قرب من ربنا بس مش عارفة اعمل اية او اية الحل مع العلم انى عصبية جدا واقل شىء ممكن يعصبنى وينرفزنى وسعات بحس انى بتعب من كتر النرفزة او ان فى حاجة فى مخى تخلينى اعمل من اقل مشكلة مشكلة كبيرة واصلا انا عيلتى دايما محسودة لو اشترينا حاجة او كسبنا فلوس فى تجارة الناس تبصلنا ويحسدونا وبابا يتعب واحنا بقالنا 6 سنين انتقلنا الى بيت جديد ووممكن فى ثانية البيت تقوم فى مشكلة وتبقى حريقة وكلنا نتخانق فارجوكى اعمل اية قلة العرسان دى اللى مش بتتقدم سببها اية والناس اللى بتقوف حالى وتطفش العرسان دى اية انا مقدرش اروح لشيخ ومفيش اصلا حواليا غير دجالينوبتوع اعمال والحل اية ارجو الاهتمام والرد وشكراااا

بنااااات ماااااااااااركه ارجوكى ساعدينى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ساعدينى ا جوكى
» طريقة فك السحر بالقرآن وسورة البقرة سورة يس تحجب الشياطين والجان وسورة الحشر توقف النزيف وتمنع سقوط الحمل